سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و ابن جریر طبرى در تاریخ خود از عبد الرحمن پسر ابى لیلى فقیه روایت کرده است ، و عبد الرحمن از آنان بود که با پسر اشعث براى جنگ با حجاج برون شد . عبد الرحمن در جمله سخنان خود در برانگیختن مردم به جهاد گفت : روزى که با مردم شام دیدار کردیم ، شنیدم على ( ع ) مى‏فرمود : ] اى مؤمنان آن که بیند ستمى مى‏رانند یا مردم را به منکرى مى‏خوانند و او به دل خود آن را نپسندد ، سالم مانده و گناه نورزیده ، و آن که آن را به زبان انکار کرد ، مزد یافت و از آن که به دل انکار کرد برتر است ، و آن که با شمشیر به انکار برخاست تا کلام خدا بلند و گفتار ستمگران پست گردد ، او کسى است که راه رستگارى را یافت و بر آن ایستاد ، و نور یقین در دلش تافت . [نهج البلاغه]

نشریه بقیه الله


هو الجمیل
میلاد امام حسن مجتبی(علیه السلام)
کریمه اهل بیت رو به تمام دوستداران
آن حضرت تبریک و تهنیت عرض میکنیم

نشریه بقیه الله ::: چهارشنبه 86/7/4::: ساعت 1:3 عصر


خداوند را شاکریم که باز هم این توفیق را نصیبمان کرد تا از پدر مهربانمان(1) بگوییم. در این دوران که شیاطین جن و انس همۀ توان خود را برای ربودن ایمان و تباه نمودن هستی آدمیان بسیج نموده اند، مجهز شدن به سلاح علم و آگاهی برای رویارویی با شبهات و افکار پلید آنان از اهمیّت وی‍‍ژه ای برخوردار می باشد، علل الخصوص آگاهی از مسائل مهدویت که در طول تاریخ بسیار مورد هجوم دشمنان تشیع قرار گرفته و می گیرد.
در اهمیّت کسب آگاهی پیرامون امام عصر ارواحنا فداء و تلاش در رساندن آن به دیگران،همین بس که امام صادق علیه السلام به یکی از شاگردانشان به نام مفضّل فرمودند:
« ای مفضّل، اخبارِ مهدی را به شیعیانِ ما بازگوی تا در دینِ خود، به شک و تردید نیفتند.»(2)

امیدواریم این تلاش ناچیز مقبول درگه حضرت دوست که هرچه داریم از اوست واقع شود.
------------------------------------
1- اشاره به فرمودۀ‌ امام رضا علیه السلام در اصول کافی، جلد اوّل، باب نادر و جامع در فضیلت و صفات امام که حضرت فرمودند:« امام همچون پدر دلسوز و برادر تنی و مادر نیک رفتار نسبت به فرزند خردسال است.»
2- بشارة الاسلام،‌صفحه 267

نشریه بقیه الله ::: دوشنبه 86/7/2::: ساعت 10:32 صبح

<      1   2   3   4      

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 16
کل بازدید :25623
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
نشریه بقیه الله
نشریه بقیه الله نشریه ای است که به طور همزمان هم چاپ می شود و هم بر روی این وبلاگ نمایش داده می شود
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<